Pinterestinspiratie: Pimp your water!

Wat kan ik soms uren zoet zijn met Pinterest!  Heel vaak vind ik er inspiratie voor een tof recept, maar nu we bezig zijn met de renovatie van ons huis (en keuken!) vind ik er ook enorm veel leuke ideeën voor ons huis. Uren kan ik zitten kijken, op zoek naar die perfecte lamp voor in onze slaapkamer, de ideale koffiekan of die prachtige  keukenvloer.

dwell.com kitchen
Dwell.com: 7 winter white kitchens and bathrooms

Dankzij Pinterest leerde ik trouwens heel wat leuke andere blogs kennen. Voor mijn dagelijkse dosis interieurinspiratie neem ik nu steevast een kijkje op Woonblog, My Scandiniavian Home of Interieur Junkie. Alledrie laten deze blogs de curieuzeneus in mij binnenkijken in andermans (inspirerend) huis – alleen al daarvoor de moeite toch?

myscandinavianhome.blogspot.be- a Swedish city pad
myscandinavianhome.blogspot.be- a Swedish city pad

Maar bovenal is Pinterest eigenlijk mijn allertofste inspiratiebron voor kook- en recepteninspiratie. Ik zie het als een soort van visuele zoekmachine die je – anders dan alle andere – leidt naar creatieve blogs en websites die perfect beantwoorden aan wat je eigenlijk zoekt. Zo leerde ik via Pinterest het concept van flavored water kennen, oftewel water met een lekker ( & gezond) smaakje. Water drinken is bij uitstek een bron van gezondheid, ikzelf probeer daarom elke dag twee liter water te drinken. Niet altijd makkelijk en soms ook gewoon een beetje saai, daarom: pimp your water!

backtotheroots.com - strawberry, lime, cucumber and mint water
backtotheroots.com – strawberry, lime, cucumber and mint water

 Het kan soms heel eenvoudig, met een simpel schijfje limoen of komkommer, met een stukje zeste van citroen of gewoon met wat gekneusde munt of basilicum. Maar via Pinterest vind je dus ware kunstwerkjes terug! Ik koos er voor jullie enkele hele leuke uit en maakte er een pinterest board van. Zo heb je altijd een plekje om inspiratie te vinden om dat ietwat saaie water wat te pimpen en je dag op gezonde én lekkere wijze door te komen. Geniet ervan!

Flavored Water by Goestjes - Pinterest
Flavored Water by Goestjes – PInterest

(Pssssst, neem ook gerust een kijkje op mijn één van mijn vele andere borden!)

3 thoughts on “Pinterestinspiratie: Pimp your water!

  1. Prachtig hoe jij op een “GEZONDE” manier te werk gaat op het internet. Ik heb reeds veel geleerd uit jouw werkwijze en herblog regelmatig dingen van jou op mijn site http://theoherbotsgezonderecepten.com/ , niet omdat ik te lui ben om zelf artikelen en video’s te zoeken en te plaatsen, maar vooral omdat ik op deze manier ook bezoekers naar “jouw” prachtige site wil doorsturen
    Groetjs en doe zo voort
    Theo

Geef een reactie

